loading...
برای عشقم
لایو بازدید : 5 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}


پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند:

هر مردی که همسرش با آرایش (بدحجاب) از خانه بیرون رود، بی غیرت است؛ و هرکس او را بی غیرت بخواند، گناهی نکرده است!


وصیت شهید سعید زقاقی به مادرش:

مادرم، زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن، زمان تشییع و تدفین من هم گریه نکن، فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش کنند و زنان ما عفت را. وقتی جامعه ما را بی‌غیرتی و بی‌حجابی فرا گرفت گریه کن که اسلام در خطر است.



درحین ورود به یکی از شهرهای هدف مدنظربر روی دیوار متنی را دیدم بدین مضمون که  بی غیرتی مرد وبی عفتی زن ازآثار تهاجم فرهنگی می باشد. برخود ماندم که بی غیرتی مرد و بی عفتی زن چگونه باشد؟و از درک  ان کاملا اظهار عجزکردم .به لطف اردویی که برای خرید  به همراه همکاران به شهرهای....عازم بودیم .ان دومقوله را باالعینه مشاهده کردم و از شرم ، حبس در اتاق را بر مشاهده نه ؛ حتی  اینکه چنین وضعیتی رادرشهراحساس  می نمودم ترجیح دادم.برای ارضای خود وارامش درونیم تصمیم گرفتم تا برای عبرت کسانی که بی غیرتی خویش رهانیده تا بی عفتی را بر ناموسشان ارزانی داشته اند.تصویر فوق را در پستم بگذارم  تا برغیرت و عفت تاراج رفته  بعضی ها سوگوار نباشم و بنازم بر غیرت مردانی که بی ادعا از ناموس و دین و انقلاب این مرز وبوم دفاع کردند تا ما سرفراززندگی کنیم  و بدانیم که هنوز غیرت در مردان ما نمرده است .







لایو بازدید : 6 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
قابل توجه دانشجویان رشته عکاسی خبری ورودی90 نظر به اطلاع رسانی و تذکرات مکرر مبنی بر اراء موضوع درس پروژه و به دلیل عدم حضور در کلاس درس پروژه در روز جمعه به استحضار می رساند.با توجه به محدودیت زمانی درس پروژه از انتخاب واحد نیمسال اول حذف شده ودر نیمسال آینده اراء می گردد.
لایو بازدید : 5 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
وقتی
قد نوروز
احترام کنیم غدیر را
شاید آن وقت
بشود گفت
شده ایم
محب علی...


لایو بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
سلام

خدمت یکایک دوستان عزیز عرض ادب و احترام دارم .

امروز بعد از کلاس آناتومی استاد دلشاد رفتم طرح جامع تا بلکه بتونم کارت دانشجویی خودم و بقیه دوستان رو که تفویض امرکرده بودن انجام بدم . در کمال ناباوری وبهت فراوان گفتن همه کارتا صادر شده بجز کارت بچه های پزشکی.حالا منو اونجا تصور کنین تو این غربت و شهر غریب این همه راه رفتم انقد مشقت به خرج دادم ولی ...

حال عجیبی داشتم رو کردم به مسئول آموزش ( آقای صادقیان ) و باچشمانی که ازدرد و اندوه لبریز بود و صورتی برافروخته که از خشم گلگون و سرخ شده بود نگاهی به این عزیزدلمون کردم واز اونجایی که در مقامی نبودم که بخوام اعتراض خاصی بکنم به این بزرگوار تشکر خاصه را اعلام نمودم وخیلی صمیمانه به صورت کاملا ضایع و داغون ترک اتاق نمودم و به سوی شما عزیزان روانه شدم و این بود شرح نماینده شدن بنده که علی الظاهر سودی در بر نداشت ....

البته ایشان درادامه عرایض خود اشاره فرمودن که جهت اخذ کارت روز شنبه مراجعه کنین و انشاالله دست پر برگردین ... 

          ز سوزناکی گفتار من قلم بگریست                 که در نی آتش سوزنده زودتر گیرد 


لایو بازدید : 7 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

آموزش پرورش اندام گاسپاری

 

آموزش پرورش اندام گاسپاری - هر روز به علاقه مندان به ورزش بدنسازی در سراسر دنیا افزوده می شود و مشتاقان زیادی دوست دارند تا در این رشته به پیشرفت برسند.ما امروز در فروشگاه البرز خرید یکی از بهترین آموزش های بدن سازی را تهیه کرده ایم و برای شما علاقه مندان در سایت گذاشته ایم.شما توسط استاد بزرگ پرورش اندام یعنی ریچ گاسپاری اموزش خواهید دید.

باید بدانید برای آموزش پرورش اندام از همان ابتدا باید توسط یک استاد مجرب آموزش های لازم را ببینید. بدن سازی رشته ای است که  احتمال آسیب رساندن به عضلات در ان بسیار بالا بوده و گاهی پیش آمده که خسارت های جبران ناپذیری را برای بدن ساز ایجاد کرده است.

 

خرید آموزش پرورش اندام

 

پیشنهاد ما این است که تمام حرکات بدنسازی  را با رعایت اصول و قوانین خاص خود انجام دهید و از انجام سر خود و بدون اموزش حرکات پرهیز کنید.شما  با خرید آموزش بدنسازی فوق  توسط بهترین مربی دنیا تمام آموزش های لازم را خواهید دید.

شما یاد خواهید گرفت که:

چگونه از وزنه به طور صحیح استفاده کنید

چگونه کار با دمبل و هالتر را شروع کنید

نحوه استفاده از دستگاه های سیمی در بدنسازی چگونه است؟

آموزش انجام حرکات به صورت صحیح را فرا خواهید گرفت

انواع روش های تمرینی را اموزش خواهید دید

و....

 

اگر دوست دارید تا هر روز شاهد پیشرفت عضلات خود باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم همین الان به خرید آموزش پرورش اندام فوق اقدام کرده و  از آموزش های آن نهایت استفاده را ببرید.البرز خرید امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را  ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

کلمات کلیدی:

آموزش بدنسازی , خرید آموزش بدنسازی , آموزش پرورش اندام , یادگیری پرورش اندام , خرید اموزش بدن سازی , آموزش بدن سازی

======================================================

خرید آموزش نانچکو بروسلی

 

خرید آموزش نانچکو بروسلی - اگر شما هم علاقه مند به یادگیری نانچکو هستید و دوست دارید روزی با این وسیله رزمی به هنر نمایی بپردازید ما برای شما یک آموزش نانچکو بسیار کامل و جامع تهیه کرده ایم که توسط مختریع این روش استاد بزرگ بروسلی آموزش داده می شود.شما توسط برترین مربی جهان  آموزش نانچکو را خواهید دید.

برای یادگیری نانچیکو باید تمرین و تلاش و پشتکار بالایی به خرج دهید و کمی دل و جرات داشته باشید.مطمئن باشید اگر طبق آموزش های گفته شده عمل نمایید بدون اینکه به خود و یا دیگران آسیبی برسانید بعد از مدتی خواهید توانست به خوبی با این وسیله به هنر نمایی بپردازید.

همچنین فنون نانچکو برای مقابله با انواع سلاح های سرد مناسب بوده و حتی می توان به عنوان یک وسیله دفاعی خوب از /ان استفاده کرد.فروشگاه البرز خرید نیز برای شما علاقه مندان به هنر های رزمی امکان خرید آموزش نانچکو را فراهم کرده است و براحتی می توانید با کلیک بروی خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و  سپس بعد از دریافت کالای خود وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 خرید آموزش نانچکو

 

ما سعی کرده ایم تا بهترین اموزش را درباره نانچکو تهیه و در فروشگاه خود قرار دهیم.قطعا شما با کمی تلاش و کوشش می توانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.این محصول را می توانید همین الان از فروشگاه البرز خرید سفارش دهید و خیلی سریع انرا با کیفیت بالا  در منزل دریافت نمایید.تمامی آموزش های این مجموعه به صورت کاملا علمی و اصولی انجام شده و در پایان اگر بخواهید می توانید به یک حرفه ای در این رشته تبدیل شوید.

تمامی حرکات ادر و مهم  نانچکو به صورت قدم به قدم و کاملا تصویری و واضح در این اموزش امده است و شما کافیصست تا در هنگام تماشای این مجموعه نهایت دقت را به عمل آورید تا خیلی سریع تبدیل به یک حرفه ای شوید.

 

کلمات کلیدی:

آموزش نانچکو,خرید آموزش نانچکو,یادگیری نانچیکو,خرید اینترنتی آموزش نانچکو

=========================================================

 آموزش بدن سازی مصطفی محمد

 

 آموزش بدن سازی مصطفی محمد - اگر شما علاقه مند هستید تا در ورزش بدن سازی خیلی سریع تر از /انچه مه در خال خاضر هستید شاهد پیشرفت خود باشید  به شما توصیه می کنیم حتما  آموزش بدن سازی  فوق را تهیه و یک بار با دقت تماشا کنید.نحوه تمرین های مصطفی محمد به نوعی می باشد که اگر مانند /ان عمل نمایید بعد از مدتی شاهد پیشرفت سریع تر عضلات خود خواهید بود.

ما برای علاقه مندان به ورزش پرورش اندام این آموزش خوب را تدارک دیده ایم و پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید تا به صورت حرفه ای به بدن سازی بپردازید حتما با یک آموزش صحیح و اصولی این کار  را انجام دهید.در این اموزش شما با انواع حرکات بدنسازی آشنا خواهید شد.

 

یاد خواهید گرفت که چگونه با دمبل وهالتر به صورت صحیح  کار کنید.انواع برنامه های حجمی و خطی را فرا خواهید گرفت .نکاتی که شما با خرید آموزش پرورش اندام فوق فرا خواهید گرفت ممکن است تا سال های سال در هیچ باشگاهی یاد نگیرید.

ما در البرز خرید برای شما علاقه مندان به بدنسازی امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت نموده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما با در اختیار داشتن این مجموعه می توانید خیلی زودتر از آنچه که تصور می کردید به موفقیت در بدن سازی دست یابید.در این مجموعه سعی شده است تا تمامی نکات لازم و ضروری پرروش اندام به صورت کامل برای هنر جویان گفته شود و از بهترین روش های موجود ببای پیشرفت عضلات شما در ان استفاده شده است.کافیست تا یک بار با دقت این آموزش را تماشا کرده و سپس قدم به قدم مراحل آنرا در باشگاه اجرا نمایید.

 

کلمات کلیدی:

آموزش بدنسازی , خرید آموزش بدنسازی , آموزش پرورش اندام , یادگیری پرورش اندام , خرید اموزش بدن سازی , آموزش بدن سازی

======================================================

خرید آموزش حرفه ای نانچکو

 

خرید آموزش حرفه ای نانچکو - برای یادگیری نانچکو اموزش های زیادی  در بازار موجود است اما ما امروز یکی از بهترین اموزش هایی که در این باره می توان پیدا کرد را تهیه و در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان قرار داده ایم.برای آموزش نانچکو ابتدا باید بدانید که رسیدن به موفقیت در این ورزش احتیاج به صبر و تلاش و پشتکار دارد.

باید کمی از ترس خود بریزید و با دل و جرات نانچیکو را به دست گرفته و به انجام حرکات /ان بپردازید. در هنگام انجام حرکات  نانچکو نباید به هیچ چیز دیگری فکر کنید و با تمرکز کامل به اجرای صحیح حرکات بپردازید.ما امروز توسط استاد بزرگ نانچکو در ایران یعنی استاد حسین خاکی به شما اصول و فنون این سلاح را اموزش می دهیم.

 

شما با خرید آموزش نانچکو  فوق آخرین و بروز ترین فنون  این وسیله را با استاد حسین خاکی فرا خواهید گرفت.او به شما کمک می کند تا به صورت قدم به قدم و اصولی تمام تکنیک های لازم این سلاح را فرا بگیرید و خیلی زود خودتان بتوانید به هنر نمایی با نانچکو بپردازید..

ما امکان خرید پستی این مجموعه را در البرز خرید برای شما علاقه مندان فراهم /اورده ایم و براحتی می توانید  سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

البرز خرید سعی نموده تا از میان سایر اموزش های موجود در زمینه نانچکو یکی از بهترین ها راب رای شما عزیزان در نظر بگیرد.شما با تماشای این مجموعه می توانید به مهارت بالایی دست یابید.کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سفارش خود را تکمیل نمایید .همکاران ما در سریع ترین زمان آرنا به ادرس پستی شما ارسال خواهند کرد.

 

کلمات کلیدی:

آموزش نانچکو , خرید آموزش نانچکو , یادگیری نانچکو , آموزش نانچیکو

=========================================================

آموزش بدن سازی کلمن

 

 

آموزش بدن سازی کلمن - آیا دوست دارید شما هم توسط برترین بدنساز دنیا و کسی که سال ها قهرمان این رشته در دنیا بوده است به آموزش بدن سازی بپردازید.ما امروز در البرز خرید یکی از بهترین اموزش ها پرورش اندام  را تهیه و برای شما عزیزان در سایت گذاشته ایم.شما با استاد بزرگ این رشته یعنی رونی کلمن   آموزش های لازم را خواهید دید.

در پرورش اندام باید دقت داته باشید که انجام اشتباه حرکات نه تنها باعث پیشرفت نشده بلکه باعث می شود تا آسیب های جدی به شما وارد شود.پیشنهاد ما این است که با خرید آموزش بدنسازی  فوق  از همان ابندا تمام حرکات و نرمش ها را اصولی انجام دهید تا بتوانید خیلی سریع تر نسبت به رقیبان خود پیشرفت کنید.

 

خرید آموزش بدن سازی کلمن

در این اموزش بدن سازی شما یاد خواهید گرفت که:

چگونه با دمبل و هالتر حرکات صحیح را اجرا نمایید.

نحوه  اماده سازی برای مسابقات چگونه است؟

چگونه برای افزایش حج عضلات خود تمرین کنید؟

انواع سیستم های تمرینی روز دنیا را فرا خواهید گرفت

ما در البرز خرید برای  شما امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم.شما می توانید با کلکی بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل محصول وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

کلمات کلیدی:

آموزش بدن سازی رونی کلمن

آموزش بدنسازی , خرید آموزش بدنسازی , آموزش پرورش اندام , یادگیری پرورش اندام , خرید اموزش بدن سازی , آموزش بدن سازی

==========================================================

آموزش کیوکوشین اندی هوک

 

آموزش کیوکوشین اندی هوک - آیا شما هم علاقه مند به آموزش هنر های رزمی می باشید؟ آیا دوست دارید تا روز یکی از هنر های رزمی را به خوبی اجرا نمایید.ما امروز با آموزش کیوکوشین در خدمت شما هستیم.هنر کیوکوشین از ورزش های رزمی آسیای شرقی بوده و هم اکنون در ایران از طرفداران بی شماری برخوردار است.اگر دوست دارید تا در ورزش کیوکوشین سریع تر از دوستان و هم باشگاهی های خود پیشرفت کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید آموزش کیوکوشین رسیدن به این هدف را سرع تر نمایید.

البرز خرید در فروشگاه خود امکان خرید پستی این مجموعه اموزشی را فراهم اورده است.شما کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد  از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

شما با خرید آموزش کیوکوشین فوق توسط استاد بزرگ این رشته یعنی اندی هوک آموزش خواهید دید.تمام فنون و تکنیک های این ورزش از مبتدی تا حرفه ای را فرا خواهید گرفت .در این اموزش سعی شده ایت به شکلی ساده و روان تمامی تکنیک های پیشرفته کیوکوشین را آموزش دهد.

کافیست کمی تلاش و پشتکار داشته  باشید و با دقت به این اموزش تصویری نگاه کنید.اندی هوک با بهترین متد ها و روش های ممکن به شما اصول کیوکوشین را اموزش می دهد.

همین الان می توانید با تهیه این محصول از فروشگاه البرز خرید براحتی و با کمترین زمان ممکن رشته رزمی کیوکوشین را فرا گرفته و از این در میان دوستان رزمی کار خود حرفی برای گفتن داشته باشید.تمام آموزش های ارائه شده در این مجموعه به صورت کاملا تصویری و عملی بوده و کافیست تا کمی تلاش و اراده در خود داشته باشید تا بتوانید به یک رزمی کار ماهر تبدیل شوید.

 

کلمات کلیدی:

 آموزش کیوکوشین , خرید آموزش کیوکوشین , یادگیری کیوکوشین , ورزش کیوکوشین

========================================================

خرید آموزش کونگ فو

 

خرید آموزش کونگ فو  - امروز در فروشگاه البرز خرید برای علاقه مندان به ورزش رزمی کونگ فو یک مجموعه اموزشی بی نظیر و کامل را قرار داده ایم تا بوسیله  آن بتوانند هر آنچه که از کونگ فو می خواهند یاد بگیرند.آموزش کونگ فو قبل از هر چیز احتیاج به داشتن شرایطی خاص دارد.اولین قدم این است که شما عاشق و دلباخته کونگ فو شوید و خود را در /ان ذوب نمایید.

بی شک اگر زمانی توانستید در کونگ فو ذوب شوید خواهید توانست یکی از برترین های دنیا شوید.ما در البرز خرید امکان خرید پستی کاملترین بسته آموزش کونگ فو را در ایران فراهم کرده ایم.شما براحتی می توانید با ثبت سفارش بعد از تحویل کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

در این آموزش شما از ابتدا فرا خواهید گرفت که:

نحوه اماده سازی و بدن سازی برای کونگ فو چگونه است؟

چگونه در کونگ فو  بتوانیم پیشرفت کنیم؟

یادگیری فنون کونگ فو با جدیدترین روش های روز

آماده سازی برای مسابقات کونگ فو

و...

 

ما در البرز خرید بی شک کاملترین بسته درباره کونگ فو را در اختیار شما خواهیم گذاشت.شما اگر واقعا دوست دارید تا در این رشته ورزشی شاهد پیشرفت روز افزون خود باشید و خود را برای مسابقات بزرگ اماده کنید پیشنهاد می کنیم با خرید آموزش کونگ فو فوق  هر چه سریع تر به اهداف خود در این ورزش دست یابید

======================================================

خرید آموزش کونگ فو تو آ

 

خرید آموزش کونگ فو تو آ - اگر علاقه مند به یادگیری ورزش کونگ فو تو آ هستید به شما پیشنهاد می کنیم در همین گام اول سعی کنید تمامی موارد را به صورت کاملا اصولی و علمی فرا بگیرید تا هم سریع تر پیشرفت نمایید و هم از آسیب رسیدن بدن خود تا حد ممکن جلوگیری به عمل آورید.ما امروز یک آموزش کونگ فو تو آبسیار خوب را برای شما در نظر گرفته ایم که بوسیله /ان می توانید تا حد زیادی در این رشته ورزشی پیشرفت نمایید.

کونگ فو تو آ دارای هفت بخش می باشد و جالب است بدانید بر خلاف تصور عام که فکر می کنند این رشته بیشتر به جنبه های مبارزاتی و فیزیکی پرداخته اما در واقع مکتب کونگ فو تقویت قوای روحی و روانی فرد بوده و در واقع مبارزه با ظلم و ستم را شعار خود قرار داده است.

شما با خرید آموزش کونگ فو تو آ فوق می توانید خیلی سریع تمامی تکنیک های ریز و درشت این  رشته را فرا بگیرید و از در مبارزات و مسابقات به نحو احسن استفاده نمایید.

 

 

فراگیری انواع روش های مبارزاتی و یادگیری  نرمش ها و نوع بدن سازی این رشته نیز در این آموزش گنجانده شده است.

البرز خرید امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان به کونگ فو تو آ فراهم کرده و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

برای اینکه بدانید چگونه باید در مبارزه با حریف مستقیم خود پیروز شوید

برای اینکه بدانید نحوه نرمش کردن و اماده سازی بدنی در کونگ فو تو آ چگونه است

برای اینکه بدانید چگونه باید تمامی فنون این رشته را فرا گرفت

و....

ما شما را دعوت به دیدن این مجموهعه ارزشمند می کنیم.

 

 

کلمات کلیدی:

آموزش کونگ فو , خرید آموزش کونگ فو , آموزش کونگ فو تو آ , یادگیری کونگ فو تو آ

==========================================================

 


لایو بازدید : 6 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
الهه ی باران

بخوان با من از آسمان

از آن آبی بیکران

از عشقی که در تو نهاد

خدای زمین و زمان

که وقتی میایی

غم از هر دلی میرود

الهه ی باران

بگو در چه حال است آسمان

که هر قطره اشکش

پاک میکند یک گناه

و لبخند میشود بر لب یک نفر

شور میشود، عشق میشود

ناز و صد آواز میشود؟

....

   

نوال   



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
رئال مادرید - پیروزی رئال مادرید مقابل مالاگا در سانتیاگو برنابئو

يك سايت هواداري اسپانيايي به بازيكنان رئال پس از بازي با مالاگا نمره داد . 

ديگو لوپز 6 : بدون آن كه واكنش خاصي در جريان بازي داشته باشد ، بالاخره طلسم شكني كرد و گل نخورد . 

كارواخال 7 : در سمت راست پر تلاش بود . موقعيت هاي زيادي ايجاد كرد و حركات خوبي داشت . 

راموس 7 : در خط دفاع كاري براي انجام نداشت . در مجموع عملكرد مطمئني داشت . 

په په 7 : دفاع تيمي باعث شده بود كه كار دفاع وسط ها آسان تر شود . په په نيز همچون راموس بود . 

مارسلو 7 :‌بازي قابل قبولي داشت . مثل دفعات قبل در حملات حضور 
فعالي نداشت اما تلاشش را كرد . 

ايسكو 6 : در مقابل تيم سابقش در بهترين روزش نبود . افت كرده است و كاملا مشهود است . 

خديرا 6 :‌هافبك آلماني عملكرد متوسطي داشت . پرس كرد اما همچنان در كار با توپ مشكل دارد .

 ايارا 7 : كمي بهتر از قبل بود . بازيكن سوسيه داد سعي كرد كه توپربايي داشته باشد هر چند كه در بازيسازي مشكل دارد . 

دي ماريا 7 : با يك سانتر گل اول را زد . عملكرد خوبي ارائه داد . 

كريستيانو 7 : پر تلاش بود اما در نهايت از روي نقطه پنالتي گل زد . كابايرو در
مقابلش عالي بود . 

موراتا 8 :‌بازي بسيار خوبي داشت . فقط گل كم داشت . بدشانسي آورد كه كابايرو خيلي آماده بود . 

مودريچ 6 : چند حركت خوب داشت . احتمالا مقابل يووه فيكس مي شود . 

بيل 6 : تلاشش را كرد و در نهايت يك پنالتي گرفت . 

خسه 7 : چند حركت خوب در ده دقيقه داشت . شايسته فرصت بيشتر است .



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
نخست وزير هند كه به مسكو سفر كرده است در ديدار با رئيس جمهوري روسيه درباره همكاري‌هاي دفاعي ميان دو طرف گفت‌وگو كردند.


تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 975