loading...
برای عشقم
لایو بازدید : 43 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

سلام دوس جونیام

بچه ها خبلی خوبه آدم یکیو داشته باشه که هرجا ناراحته یا خوشحال کناره اون باشه.

دستایه عشقشو بگیره و نازشون کنه.بعد عشقشو بغل کنه و بگه من تنها کنار تو آرومم.

این آرامش رو از من نگیر.من با تو خوشحال و بی تو غمگینم.

من همیشه دوس داشتم یکی رو از جنس خودم داشته باشم.اون رو الان دارم.خدا اون

رو تو جاده زندگیم قرار داد و ماشین قلب من اونجا کنار اون پنچر شد.اگه اون اونجا نبود

شاید امروز منم نبودم اینجا ولی اون وارده زندگیم شد و مهرش شامله حال من.

خیلی زود فهمیدیم نیمه های گمشده همیم.هرچی اون میگفت/هرچی من میگفتم

مثه هم در میومد.اصلا انگار من و اون یه آدمیم در دو قالب.تفاهم در یک کلام.

من که خیلی دوسش دارم.خیلی

دیگه نمیتونم ادامه بدم.اشکم در اومد.فقط جمله آخر::::

عارفه نیمه گمشده من نیس.عارفه همه چیزیه ک من از خدا میخاستم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 985