loading...
برای عشقم
لایو بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
سلام

خدمت یکایک دوستان عزیز عرض ادب و احترام دارم .

امروز بعد از کلاس آناتومی استاد دلشاد رفتم طرح جامع تا بلکه بتونم کارت دانشجویی خودم و بقیه دوستان رو که تفویض امرکرده بودن انجام بدم . در کمال ناباوری وبهت فراوان گفتن همه کارتا صادر شده بجز کارت بچه های پزشکی.حالا منو اونجا تصور کنین تو این غربت و شهر غریب این همه راه رفتم انقد مشقت به خرج دادم ولی ...

حال عجیبی داشتم رو کردم به مسئول آموزش ( آقای صادقیان ) و باچشمانی که ازدرد و اندوه لبریز بود و صورتی برافروخته که از خشم گلگون و سرخ شده بود نگاهی به این عزیزدلمون کردم واز اونجایی که در مقامی نبودم که بخوام اعتراض خاصی بکنم به این بزرگوار تشکر خاصه را اعلام نمودم وخیلی صمیمانه به صورت کاملا ضایع و داغون ترک اتاق نمودم و به سوی شما عزیزان روانه شدم و این بود شرح نماینده شدن بنده که علی الظاهر سودی در بر نداشت ....

البته ایشان درادامه عرایض خود اشاره فرمودن که جهت اخذ کارت روز شنبه مراجعه کنین و انشاالله دست پر برگردین ... 

          ز سوزناکی گفتار من قلم بگریست                 که در نی آتش سوزنده زودتر گیرد 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 995